KPN
Wij hebben de KPN gebeld en de storing gemeld.
De KPN kwam met de volgende 2 mogelijkheden.
1/ Uw zet uw telefoon uit, verwijder de batterij mocht dit nodig zijn, en haalt uw simkaart uit het toestel.
Daarna kunt u uw simkaart weer terugplaatsen en de telefoon opnieuw opstarten.
Als het goed is doet de website het dan weer, mocht dit niet zo zijn dan raden we punt 2 aan.
2/ Mocht punt 1 niet werken dan raden wij u aan om naar http://kpn.com/qelp te gaan
( het handigste is het om dit via de computer te doen aangezien u wijzigingen moet doen aan uw mobiele telefoon.)
Op de website zoekt u uw telefoon op en klik dan links in de balk op internet.
Dan klikt u daarna op handmatig instellen.
U volgt de stappen in uw beeld.
Op een gegeven moment ziet u staan Bij "Naam toegangspunt, voer portalmmm.nl in."
In plaats van portalmmm.nl voert u hier het woord "internet"in.
Na het doorlopen van de stappen , start u uw telefoon opnieuw op en dan moet het werken.
Wij hebben punt 2 gedaan en daarna konden we weer inloggen.
Mocht u nog vragen hebben dan horen we dit graag.